Yaşar Üniversitesi
  • English
  • Yaşar Üniversitesi
Arama
 
  • Hakkımızda
    • Tarihçe
    • Vizyon ve Misyon
    • Değerlerimiz
    • Kalite El Kitabı
    • Bir Bakışta Stratejik Plan
    • Bir Bakışta KİDR 3.1
    • Bir Bakışta Kalite Süreçleri
    • Kalite Tarihsel Süreci
  • Kalite Yönetimi
    • Kalite Yönetimi Yapısı
      • Kalite Komisyonu
      • Kalite Koordinatörlüğü
      • Akademik Kalite Temsilcileri
      • İdari Kalite Temsilcileri
      • Komisyonlar
      • Kurullar
      • Dış Danışma Kurulları
        • Akademik Birimler
        • Merkez Müdürlükleri
      • Akademik Sürekli İyileştirme Komisyonları
      • Kalite Topluluğu
    • Değişim Yönetimi
    • Eğitim ve Öğretim Kalite Güvencesi Belgeleri
    • Prosedürler ve İş Akışları
    • PUKÖ Çevrimleri
      • Akademik Birimler
      • İdari Birimler
    • Üniversite Organizasyon Şeması
    • Paydaş Modeli
    • Ölçme ve Değerlendirme
      • Öğrenci Memnuniyet Anketi
      • Çalışan Memnuniyeti
      • Akademik Yöneticileri Değerlendirme Anketi
      • Mezun Memnuniyet Anketi
    • YÖKAK-Kurumsal Akreditasyon Programı (KAP)
      • KAP Nedir?
      • YÖKAK – Kurumsal Akreditasyon Programı Danışma Kurulu
      • Vizyon-Misyon, Değerler, Kalite Politikası Yaygınlaştırma Alt Çalışma Grubu
  • Politikalar
    • Kalite Politikası
    • Ar-Ge, Girişimcilik ve İnovasyon Politikası
    • Ayrımcılığı Önleme, Toplumsal Cinsiyet Eşitliği ve Kapsayıcılık Politikası
    • Eğitim ve Öğretim Politikası
    • Enerji Politikası
    • İnsan Kaynakları Politikası
    • Sürdürülebilirlik Politikası
    • Toplumsal Katkı Politikası
    • Uluslararasılaşma Politikası
  • Mevzuat
    • 2547 Sayılı Yükseköğretim Kanunu
    • 2547 Sayılı Yükseköğretim Kanununun İlgili Hükümleri
    • Yükseköğretim Kalite Güvencesi ve Yükseköğretim Kalite Kurulu Yönetmeliği
    • Yaşar Üniversitesi Kalite Güvencesi Yönergesi
  • Akreditasyon, Ödül, Sıralamalar
    • Akreditasyonlar
      • İngilizce Dil Eğitimi Akreditasyonu-CEA
      • Mühendislik Eğitimi Akreditasyonu-MÜDEK
        • Elektrik Elektronik Mühendisliği Bölümü
          • 2022-2027
          • 2019-2022
          • 2017-2019
        • Endüstri Mühendisliği Bölümü
          • 2022-2027
          • 2019-2022
          • 2017-2019
        • Yazılım Mühendisliği Bölümü
      • İletişim Eğitimi Değerlendirme Akreditasyonu-İLEDAK
        • Görsel İletişim Tasarımı Bölümü (2019-2022)
        • Halkla İlişkiler ve Reklamcılık Bölümü
        • Radyo Televizyon Sinema Bölümü
      • Mimarlık Eğitimi Akreditasyonu-MİAK
      • Tasarım ve Planlama Akreditasyon Derneği-TAPLAK
      • Akreditasyon Başvurusu Hazırlığındaki Programlar
    • Ödüller
      • Avrupa Komisyonu Tarafından Verilen Ödüller
        • Jean Monnet Programı – Mükemmeliyet Merkezi (İngilizce) – 2022
        • Erasmus Kalite Belgesi – 2014
        • Avrupa Dil Ödülü – 2012
        • Avrupa Kredi Transfer Sistemi Etiketi-AKTS (İngilizce) – 2012
      • Engelsiz Üniversite Ödülleri
        • 2023
        • 2018
    • Sıralamalar
      • TÜBİTAK
        • TÜBİTAK-Girişimci ve Yenilikçi Üniversite Endeksi (GYÜE)
        • TÜBİTAK- Üniversitelerin Alan Bazında Yetkinlik Analizi
      • URAP
      • THE- Impact Ranking
  • Kal. Yön. Sis. & Belgeler
    • Kalite Yönetim Sistemleri
      • TS EN ISO 9001:2015 Kalite Yönetim Sistemi
      • ISO/IEC 27001:2013 Bilgi Güvenliği Yönetim Sistemi
      • TS EN ISO 50001 Enerji Yönetim Sistemi
    • Belgeler
      • Sıfır Atık Yönetim Sistemi Belgesi
      • Beslenme Dostu ve Fiziksel Aktiviteyi Destekleyen İş Yeri Belgesi
  • Raporlar
    • Kurum İç Değerlendirme
      • KİDR-2022
      • KİDR-2021
      • KİDR-2020
      • KİDR-2019
      • KİDR-2018
      • KİDR-2017
      • KİDR-2016
      • KİDR-2015
    • Dış Değerlendirme
      • 2017 Kurumsal Geri Bildirim Raporu
    • Kurumsal İzleme Raporu
    • Stratejik Plan
      • 2020-2025 Stratejik Planı
        • 2022 Yılı Stratejik Amaçlara Ulaşma Düzeyi
        • 2021 Yılı Stratejik Amaçlara Ulaşma Düzeyi
      • 2020-2025 Bir Bakışta Stratejik Plan
      • 2015-2020 Stratejik Plan Özeti
    • Uzaktan Eğitimde Kalite Güvencesi Ek Raporu
  • İletişim
image_pdfimage_print

TS EN ISO 9001:2015 Kalite Yönetim Sistemi

ISO (International Organization For Standardization), kuruluşların veya organizasyonların kalite güvence sistemi çalışmalarında model amacı ile oluşturulmuş kalite sistemi standartları serisidir.

ISO 9001 belgesi, kurum ya da kuruluşların ürün ve hizmetlerinin, uluslararası geçerliliğe sahip yönetim sistemi anlayışı sonucunda ortaya konulan ürün ve hizmet kalitesinin sürekli olarak sağlanabileceği konusunda bir güvence belirler. ISO 9001 belgesi, kuruluşun sürekli gelişmesini ve büyümesini sağlayan iş geliştirici bir kalite belgesidir. Ayrıca kuruluşların hizmet ve performans yönetimi konusunda kalitelerini artırmaya ve süreklilik sağlanmasına olanak tanır.

ISO 9001:2015 Kalite Yönetim Sistemi Belgesi, kuruluşların ve organizasyonların yönetim sistemlerini; kuralları tanımlı, tanımlanan kurallara bağlı, tanımlanan kuralların çağın gereği şekilde revize edildiği ve uygulanarak sürekliliğinin sağlandığının kanıtı olarak bağımsız bir şekilde üçüncü taraflarca denetlenip ispatlanması sonucu aldıkları sertifikasyona denir.

18.01.2016 tarihinde Genel Sekreterlik Yazı İşleri Müdürlüğüne Kalite Yönetim Sistemi belgelendirmesi yapılmış ve bu çalışmalar 23.10.2021 tarihine kadar sürdürülmüştür. Alınan yönetimsel karar ile Üniversitemiz Genel Sekreterliğine bağlı tüm idari birimlerde de bu sistemin yaygınlaştırılması süreci başlamış, bu kapsamda yapılan kalite yönetim sistemi çalışmaları başarıyla tamamlanarak 28.12.2022 tarihinde akreditasyon kuruluşu tarafından onaylanarak kapsam içindeki tüm idari birimler (Genel Sekreterlik, İdari Kalite Yönetim Temsilciliği, İnsan Kaynakları Müdürlüğü, Bilgi İşlem Müdürlüğü, Yazı İşleri Müdürlüğü, Halkla İlişkiler Tanıtım Pazarlama Müdürlüğü, Öğrenci İşleri Müdürlüğü, Sağlık Kültür Spor Müdürlüğü, Destek Hizmetleri Müdürlüğü, Kariyer ve Mezunlar Merkezi Müdürlüğü, İnşaat Bakım Onarım ve Teknik İşler Müdürlüğü, Kütüphane ve Bilgi Merkezi Müdürlüğü, Medya Merkezi Müdürlüğü, Rekabet İlişkileri Analiz ve Merkezi Planlama Müdürlüğü, Satın Alma Müdürlüğü, Öğrenci Yurdu Müdürlüğü) belgelendirmeye hak kazanmıştır.

Yaşar Üniversitesi Genel Sekreterlik ISO 9001:2015 Kalite Yönetim Sistemi Temsilcisi Sayın Semra KARABULUT.

 

TS EN ISO 9001:2015 Kalite Yönetim Sistemi Belgesi Genel Sekreterlik (2022-2025) tıklayınız. 

TS EN ISO 9001:2015 Kalite Yönetim Sistemi Belgesi Yazı İşleri Müdürlüğü (2016-2021) tıklayınız. 

 

 

İletişim

  • Yaşar Üniversitesi, Selçuk Yaşar Kampüsü Üniversite Cad. No: 37-39 Ağaçlı Yol Bornova

  • Telefon+90 (232) 570 7070

  • email [email protected]

Medya

  • Haber Portalı
  • İnternet TV
  • İnternet Radyo
  • Fotoğraf Albümü
  • Kurumsal Görseller

Bağlantılar

  • “Birlikte Değerliyiz”
  • Invest in İZMİR

Araçlar

  • Öğrenci Bilgi Sistemi
  • Öğrenci Webmail
  • Personel Webmail
  • Akademik Takvim
  • Katalog Tarama

© YAŞAR ÜNİVERSİTESİ, Kalite Yönetimi

Takip Edin