Yaşar Üniversitesi
  • Yaşar Üniversitesi
Arama
 
  • Hakkımızda
    • Tarihçe
    • Vizyon ve Misyon
    • Değerlerimiz
    • 2020-2025 Bir Bakışta Stratejik Plan
  • Kalite Yönetimi
    • Kalite Komisyonu
    • Kalite Komisyonu Tutanakları
    • Kalite Komisyonu Alt Çalışma Grupları
    • Kalite Koordinatörlüğü
    • İdari Kalite Temsilcileri
    • Akademik Kalite Temsilcileri
    • Komisyonlar
    • Kurullar
    • Organizasyon Şeması
    • Paydaş Modeli
    • Anketler
      • Öğrenci Memnuniyet Anketi
  • Politikalar
    • Kalite Politikası
    • Ar-Ge, Girişimcilik ve İnovasyon Politikası
    • Eğitim ve Öğretim Politikası
    • Toplumsal Katkı Politikası
    • Uluslararasılaşma Politikası
    • Sürdürülebilirlik Politikası
    • Toplumsal Cinsiyet Eşitliği Politikası
    • İnsan Kaynakları Politikası
  • Mevzuat
    • Yükseköğretim Kalite Güvencesi ve Yükseköğretim Kalite Kurulu Yönetmeliği
    • Yaşar Üniversitesi Kalite Güvencesi Yönergesi
  • Akreditasyonlar
    • İngilizce Dil Eğitimi Akreditasyonu-CEA
    • Mühendislik Eğitimi Akreditasyonu-MÜDEK
      • Elektrik Elektronik Mühendisliği Bölümü
      • Endüstri Mühendisliği Bölümü
    • İletişim Eğitimi Değerlendirme Akreditasyonu-İLEDAK
      • Görsel İletişim Tasarımı Bölümü (2018-2022)
      • Halkla İlişkiler ve Reklamcılık Bölümü
      • Radyo Televizyon Sinema Bölümü
    • Avrupa Kredi Transfer Sistemi Etiketi-AKTS
  • Kalite Yönetim Sistemleri
    • Elektronik Belge Yönetim Sistemi
    • Sıfır Atık Yönetim Sistemi Belgesi
    • TS EN ISO 9001:2015 Kalite Yönetim Sistemi
    • TS EN ISO 9001:2015 Belgesi
    • ISO/IEC 27001:2013 Kalite Yönetim Sistemi
    • ISO/IEC 27001:2013 Belgeleri
      • ISO 27001_2022-2025
      • ISO 27001_2019-2022
    • TS EN ISO 50001 Enerji Yönetim Sistemi
    • TS EN ISO 50001 Belgeleri
      • ISO 50001_2022-2025
      • ISO 50001_2018-2022
  • Kurumsal Raporlar
    • Kurum İç Değerlendirme
      • KİDR 2021
      • KİDR-2020
      • KİDR-2019
      • KİDR-2018
      • KİDR-2017
      • KİDR-2016
      • KİDR-2015
    • Dış Değerlendirme
      • 2017 Kurumsal Geri Bildirim Raporu
    • Kurumsal İzleme Raporu
    • Stratejik Plan
      • 2020-2025 Stratejik Planı
        • 2021 Yılı Stratejik Amaçlara Ulaşma Düzeyi
      • 2020-2025 Bir Bakışta Stratejik Plan
      • 2015-2020 Stratejik Plan Özeti
    • Uzaktan Eğitimde Kalite Güvencesi Ek Raporu
  • İletişim

Kalite Politikası

Yaşar Üniversitesi’nin kalite yönetimi ve sistemleri hususlarındaki yükümlülüklerini tanımlar ve teyit eder. Kalitenin temini, kaliteye ulaşmayı ve sürekli iyileşme yaklaşımını da kapsar. Kalite politikasıyla, Yaşar Üniversitesi stratejik planlara dayalı olarak sürekli iyileştirme anlayışıyla güvence altına alınmış kaliteli bir yükseköğrenim ve bilimsel araştırma ortamı sunar.
Yaşar Üniversitesi kalite çerçevesinin niteliği ve performansı sürekli ölçülür, izlenir ve raporlanır. Kalite hedefleri, Üniversitenin nitelikli bir yükseköğrenim hizmeti sunarken arzu ettiği ve ulaşmak istediği sonuçları tanımlar. Her bir kalite hedefi çeşitli anahtar başarı göstergeleri barındırır. Bu göstergeler kalite çerçevesinde belirlenmiş ve tanımlanmıştır. Anahtar performans göstergeleri Üniversitenin kabul edilebilir başarı standardını ortaya koyar. Kalite hedefleri, Yaşar Üniversitesi Kalite Komisyonu tarafından belirlenir ve takip edilir.
Yaşar Üniversitesi yüksek nitelikli bir biçimde araştırma çalışmalarının yapıldığı ortamda, yine yüksek nitelikli öğrenme programları sunmaya odaklanmakta ve bu alanda çalışmalar yapmaya dair taahhüt vermektedir. Yaşar Üniversitesi, Türkiye’deki yasal düzenlemeler çerçevesinde çalışmalarını devam ettirir. Yaşar Üniversitesi tüm faaliyetlerinde aşağıdaki prensipler bütünü doğrultusunda çalışmalarını yürütür:
• Çalışmalarını stratejik amaçları ve değerleri doğrultusunda sürdürür.
• Dört aşamadan oluşan döngüye uygun olarak hareket eder. Bu döngü;
– Yaklaşım
– Süreç
– Sistemler ve
– Gözden geçirmeden oluşur.
• Dış paydaşlarla da işbirliği yapmaya özen gösterir.
• Kalite döngüsünün tüm aşamalarına dokunacak biçimde öğrenci odaklı olarak çalışmalarını yürütür. Öğrencilerden katılım ve geri bildirim almak esastır.
• Paydaşların ihtiyaçlarına çözümler bulmak üzere aktif bir biçimde entegre olur.
• Kanıta dayalı uygulamalar eşliğinde uzmanlarından görüş alarak, etkin karar vermek adına nicel ve nitel veriler kullanarak doğrultusunu belirler, stratejik yaklaşım tanımlandığı şekilde gözden geçirilerek sürekli iyileştirir.
• İyileştirme çalışmaları için iç ve dış kaynaklı kıyaslama analizleri yapar, iyi uygulamaları takip eder, bunları tanımlar ve kullanır.

Yaşar Üniversitesi Kalite Politikası ve Kalite Yönetim Sistemleri:
• Kalite Yönetim Sistemlerinin çerçevesini ve kapsamını tanımlar,
• Kalite Yönetimi ile ilgili çıktıları tanımlar, planlar, ölçer ve iyileştirme yönlerini tayin eder,
• Akademik ve İdari Birimlerin yürütmekte olduğu süreçlere ilişkin prosedür, rehber ve formlarının uygulanmasına destek olur
• Üniversite mensuplarının kalite yönetimi ve sistemlerindeki bireysel sorumluluklarını ortaya koyar,
• Stratejik Plana bağlı olarak kurumsal hedeflerin değerlendirme ve kontrol süreç ve kararları için veri ve girdi sağlar.

İletişim

  • Yaşar Üniversitesi, Selçuk Yaşar Kampüsü Üniversite Cad. No: 37-39 Ağaçlı Yol Bornova

  • Telefon+90 (232) 570 7070

  • email [email protected]

Medya

  • Haber Portalı
  • İnternet TV
  • İnternet Radyo
  • Fotoğraf Albümü
  • Kurumsal Görseller

Bağlantılar

  • “Birlikte Değerliyiz”
  • Invest in İZMİR

Araçlar

  • Öğrenci Bilgi Sistemi
  • Öğrenci Webmail
  • Personel Webmail
  • Akademik Takvim
  • Katalog Tarama

© YAŞAR ÜNİVERSİTESİ, Kalite Yönetimi

Takip Edin