Yaşar Üniversitesi
  • English
  • Yaşar Üniversitesi
Arama
 
  • Hakkımızda
    • Tarihçe
    • Vizyon ve Misyon
    • Değerlerimiz
    • Kalite El Kitabı
    • 2020-2025 Bir Bakışta Stratejik Plan
    • Bir Bakışta KİDR 3.1
  • Kalite Yönetimi
    • Kalite Komisyonu
    • Kalite Komisyonu Tutanakları
    • Kalite Komisyonu Tarafından Oluşturulan Alt Çalışma Grupları
    • Kalite Koordinatörlüğü
    • Akademik Kalite Temsilcileri
    • İdari Kalite Temsilcileri
    • Eğitim ve Öğretim Kalite Güvencesi
      • Eğitim ve Öğretim Kalite Güvencesi Belgeleri
      • PUKÖ Çevrimleri
    • Komisyonlar
    • Kurullar
    • YÖKAK- Kurumsal Akreditasyon Programı Danışma Kurulu
    • Dış Danışma Kurulları
    • Kalite Topluluğu
    • Prosedürler ve İş Akışları – İdari Birimler
    • PUKÖ Çevrimleri – İdari Birimler
    • Organizasyon Şeması
    • Paydaş Modeli
    • Ölçme ve Değerlendirme
      • Öğrenci Memnuniyet Anketi
      • Çalışan Memnuniyet Anketi
      • Akademik Yöneticileri Değerlendirme Anketi
      • Mezun Memnuniyet Anketi
  • Politikalar
    • Kalite Politikası
    • Ar-Ge, Girişimcilik ve İnovasyon Politikası
    • Ayrımcılık, Toplumsal Cinsiyet Eşitliği ve Kapsayıcılık Politikası
    • Eğitim ve Öğretim Politikası
    • Enerji Politikası
    • İnsan Kaynakları Politikası
    • Sürdürülebilirlik Politikası
    • Toplumsal Katkı Politikası
    • Uluslararasılaşma Politikası
  • Mevzuat
    • Yükseköğretim Kalite Güvencesi ve Yükseköğretim Kalite Kurulu Yönetmeliği
    • Yaşar Üniversitesi Kalite Güvencesi Yönergesi
  • Akreditasyonlar ve Sıralamalar
    • İngilizce Dil Eğitimi Akreditasyonu-CEA
    • Avrupa Komisyonu Tarafından Verilen Ödüller
      • Jean Monnet Programı – Mükemmeliyet Merkezi (İngilizce) – 2022
      • Erasmus Kalite Belgesi – 2014
      • Avrupa Dil Ödülü – 2012
      • Avrupa Kredi Transfer Sistemi Etiketi-AKTS (İngilizce) – 2012
    • Mühendislik Eğitimi Akreditasyonu-MÜDEK
      • Elektrik Elektronik Mühendisliği Bölümü
        • 2022-2027
        • 2019-2022
        • 2017-2019
      • Endüstri Mühendisliği Bölümü
        • 2022-2027
        • 2019-2022
        • 2017-2019
      • Yazılım Mühendisliği Bölümü
    • İletişim Eğitimi Değerlendirme Akreditasyonu-İLEDAK
      • Görsel İletişim Tasarımı Bölümü (2018-2022)
      • Halkla İlişkiler ve Reklamcılık Bölümü
      • Radyo Televizyon Sinema Bölümü
    • Mimarlık Eğitimi Akreditasyonu-MİAK
    • 2022-2023 Akademik Yılı Akreditasyon Başvurusu Hazırlığındaki Programlar
    • TÜBİTAK-Girişimci ve Yenilikçi Üniversite Endeksi (GYÜE)
    • URAP
    • THE- Impact Ranking
  • Kalite Yönetim Sistemleri
    • Elektronik Belge Yönetim Sistemi
    • Sıfır Atık Yönetim Sistemi Belgesi
    • Beslenme Dostu ve Fiziksel Aktiviteyi Destekleyen İş Yeri Belgesi
    • TS EN ISO 9001:2015 Kalite Yönetim Sistemi
    • TS EN ISO 9001:2015 Belgesi
      • Genel Sekreterlik (2022-2025)
      • Yazı İşleri Müdürlüğü (2016-2021)
    • ISO/IEC 27001:2013 Bilgi Güvenliği Yönetim Sistemi
    • ISO/IEC 27001:2013 Bilgi Güvenliği Yönetim Sistemi Belgeleri
      • ISO 27001-2023-2025
      • ISO 27001_2022-2025
      • ISO 27001_2019-2022
    • TS EN ISO 50001 Enerji Yönetim Sistemi
    • TS EN ISO 50001 Belgeleri
      • ISO 50001_2022-2025
      • ISO 50001_2018-2022
  • Raporlar
    • Kurum İç Değerlendirme
      • KİDR-2022
      • KİDR-2021
      • KİDR-2020
      • KİDR-2019
      • KİDR-2018
      • KİDR-2017
      • KİDR-2016
      • KİDR-2015
    • Dış Değerlendirme
      • 2017 Kurumsal Geri Bildirim Raporu
    • Kurumsal İzleme Raporu
    • Stratejik Plan
      • 2020-2025 Stratejik Planı
        • 2022 Yılı Stratejik Amaçlara Ulaşma Düzeyi
        • 2021 Yılı Stratejik Amaçlara Ulaşma Düzeyi
      • 2020-2025 Bir Bakışta Stratejik Plan
      • 2015-2020 Stratejik Plan Özeti
    • Uzaktan Eğitimde Kalite Güvencesi Ek Raporu
  • İletişim
image_pdfimage_print

THE (Times Higher Education) – Impact Ranking

 

THE- Impact Ranking (Etki Sıralaması), üniversiteleri Birleşmiş Milletler’in Sürdürülebilir Kalkınma Hedefleri’ne (SDG’ler) göre değerlendiren küresel performans sıralamasıdır. Araştırma, yönetim, sosyal yardım ve öğretim olmak üzere dört geniş alanda kapsamlı ve dengeli karşılaştırma sağlamak için kalibre edilmiş göstergeler kullanmaktadır.

THE-Impact Ranking (Etki Sıralaması), Birleşmiş Milletler’in (BM) Sürdürülebilir Kalkınma Hedefleri doğrultusunda üniversiteleri değerlendiren tek küresel performans sıralamasıdır. Dört yıldır yayınlanan raporda; üniversitelerin, toplumsal, çevre ve sosyal gelişme üzerindeki etkileri ölçülüyor. Üniversite etki sıralamasına bu yıl 106 ülkeden bin 406 kurum dahil edildi. Yaşar Üniversitesi 2022 yılında dört başlıkta listede yer almayı başarmıştır.

Yaşar Üniversitesi, “Toplumsal Cinsiyet Eşitliği” alanında dünya genelinde sıralamaya giren 938 üniversite arasında ‘601-800 sıralamasında’,  “Sanayi, Yenilikçilik ve Altyapı” alanında dünya genelinde sıralamaya giren 785 üniversite arasında ‘401-600 sıralamasında’, “Eşitsizliklerin Azaltılması” alanında dünya genelinde sıralamaya giren 796 üniversite arasında ‘601+ sıralamasında’, “Hedefler için Ortaklıklar” alanında dünya genelinde sıralamaya giren bin 438 üniversite arasından ‘601-800 sıralamasında’ yer aldı.

 

THE-Impact Ranking 2022 yılı sonuçlarına ulaşmak için tıklayınız.

 

THE-Impact Ranking 2021 Sıralaması

THE-Impact Ranking 2020 Sıralaması

THE-Impact Ranking 2019 Sıralaması

 

İletişim

  • Yaşar Üniversitesi, Selçuk Yaşar Kampüsü Üniversite Cad. No: 37-39 Ağaçlı Yol Bornova

  • Telefon+90 (232) 570 7070

  • email [email protected]

Medya

  • Haber Portalı
  • İnternet TV
  • İnternet Radyo
  • Fotoğraf Albümü
  • Kurumsal Görseller

Bağlantılar

  • “Birlikte Değerliyiz”
  • Invest in İZMİR

Araçlar

  • Öğrenci Bilgi Sistemi
  • Öğrenci Webmail
  • Personel Webmail
  • Akademik Takvim
  • Katalog Tarama

© YAŞAR ÜNİVERSİTESİ, Kalite Yönetimi

Takip Edin